نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

گونه همیشه یکی از معیارهای اصلی زیبایی افراد است که فرم آن می تواند تاثیر زیادی در زیبایی چهره شما داشته باشد.

امروزه فرم دادن به گونه با تزریق ژل گونه و همچنین برجسته سازی گونه با تزریق ژل گونه به امری عادی تبدیل شده است که توسط افراد بدون هیچ عارضه ای انجام می شود.

افراد مختلف با توجه به نیازهای زیبایی خود ژل گونه تزریق می کنند.

از جمله خدمات مطب زیبایی ندای سلامت در زمینه تزریق ژل گونه توسط بهترین متخصصین زیبایی و بهترین نوع ژل و قیمت.

در این مقاله به بررسی نحوه تزریق ژل گونه و همچنین برجسته سازی گونه با تزریق ژل می پردازیم و مزایا و معایب آن را برای شما شرح می دهیم و ماندگاری و همچنین قیمت تزریق ژل لب را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

تزریق ژل گونه معمولاً برای برجسته سازی اندام های صورت به خصوص تزریق لب و همچنین تزریق ژل گونه استفاده می شود.

تزریق ژل گونه عوارض زیادی ندارد و معمولا بعد از 6 ماه اثر آن از بین می رود.

تزریق ژل گونه

قیمت تزریق ژل گونه
کلینیک زیبایی ندای سلامت ارائه دهنده بهترین کیفیت و قیمت تزریق ژل گونه در تهران.
قیمت تزریق ژل آمریکایی، کره ای، فرانسوی و انگلیسی در مطب زیبایی ندای سلامت با احتساب تخفیف ویژه 350 هزار تومان می باشد.
در خصوص تزریق ژل گونه می توانید از مشاوره رایگان مطب زیبایی ندای سلامت استفاده نمایید.

قیمت تزریق ژل گونه

فیلم تزریق ژل گونه
در قسمت زیر فیلم تزریق ژل گونه که مربوط به یکی از مراجعین کلینیک زیبایی ندای سلامت می باشد را مشاهده می کنید.

با مشاهده این نمونه می توانید با نحوه انجام تزریق ژل گونه در بهترین کلینیک زیبایی تهران آشنا شوید.

فیلم مربوطه به زودی در این قسمت قرار خواهد گرفت.

عکس قبل و بعد از تزریق ژل گونه
در قسمت زیر تصویر یکی از مراجعین کلینیک زیبایی را مشاهده می کنید که به وضوح نشان می دهد که تزریق ژل چه تاثیراتی بر گونه ها می تواند داشته باشد.

البته لازم به تاکید است که برای تزریق ژل به گونه ها باید از برندهای معتبر استفاده کنید، هرچند قیمت آنها کمی بالاتر از برندهای ایرانی و بی کیفیت است، اما همانطور که می دانید سلامت و زیبایی صورت شماست. خیلی مهم.

بنابراین برای انجام خدمات زیبایی بهتر است از برندهای معتبر و با کیفیتی که توسط پزشک متخصص تجویز می شود استفاده کنید.

پیشنهاد ما »از تخفیف ویژه لیزر موهای زائد استفاده کنید

عکس قبل و بعد از تزریق ژل گونه

بهترین ژل برای تزریق گونه
همانطور که می دانید ژل ها به طور کلی به دو دسته موقت و دائمی تقسیم می شوند و پیشنهاد ما به مراجعین این است که از ژل های موقت برای تزریق ژل به نحوی استفاده کنند که در صورت عدم رضایت از نتیجه به راحتی. بتوانید آن را به خارج از منطقه منتقل کنید.

اما اگر می خواهید از ژل های دائمی برای تزریق استفاده کنید و از نتیجه راضی نیستید، برداشتن آن از روی گونه ها و برگرداندن گونه ها به حالت اولیه بسیار مشکل خواهد بود.

پیشنهاد ویژه »یکی از مدل های پرطرفدار در بین مشتریان ما مدل عروسک می باشد که می توانید در مقاله تزریق ژل لب مدل روسی با این روش بیشتر آشنا شوید.

بهترین ژل برای تزریق گونه

تزریق ژل گونه برای صورت کشیده
یکی از کاندیدهای مناسب برای تزریق ژل گونه، صورت های نازک و کشیده هستند که با استفاده از تزریق فیلر مناسب و معتبر، می توانند ناحیه گونه خود را ضخیم و برجسته کنند.

البته این به فرم و فرم صورت شما هم بستگی دارد، زیرا در برخی موارد به جای برجسته کردن گونه ها، ممکن است فرم صورت و فروم شما به گونه ای باشد که بهتر است حالت زاویه را برای صورت خود انتخاب کنید.

البته اصلا نگران این موضوع نباشید زیرا در کلینیک زیبایی ندای سلامت ابتدا یک جلسه مشاوره توسط پزشک متخصص برای شما در نظر گرفته می شود سپس با بررسی تمامی جوانب روش مناسبی برای زیبایی صورت شما در نظر گرفته می شود تا شما می توانید بهترین بهره را از کار خود ببرید.

تزریق ژل گونه برای صورت کشیده

تزریق ژل گونه چگونه است؟
با افزایش سن و گاهی به دلیل مسائل ژنتیکی و ارثی، حجم چربی پوست کاهش یافته و باعث سلب زیبایی چهره ما می شود.

تزریق ژل گونه به طور کلی به دو دسته دائمی و موقت (معمولاً موقت) طبقه بندی می شود.

بدن ماده ای به نام اسید هیالورونیک یا HA ترشح می کند تا پوست را چرب و جوان کند.

این ماده از پلی ساکارید گلیکوزامینوگلیکان ساخته شده است که به طور طبیعی در بدن وجود دارد و باعث ایجاد چربی در سلول ها می شود.

این نوع ژل ساختاری بسیار شبیه به گلیکوزآمینوگلیکان پلی ساکارید دارد و می توان گفت هیچ عارضه نامطلوبی برای بدن ندارد.

http://darichesalamat.ir/



:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

آیا تفاوت کابل شارژر اصل و تقلبی هواوی را می دانید؟ آیا کابل تقلبی به گوشی شما آسیب می رساند؟ چرا باید شارژر اصلی گوشی خود را بخریم؟

به گزارش ایسنا، به نقل از بابافون، اینها همه سوالاتی است که هنگام خرید شارژر موبایل با آن مواجه می شویم.

تفاوت کابل شارژر اصلی و تقلبی

در دنیای دیجیتال امروز، شارژر تلفن به یک ابزار ضروری برای همه تبدیل شده است.

به گونه ای که عدم دسترسی به آن باعث بروز مشکلات جدی در زندگی ما می شود.

همانطور که می دانید استفاده از کابل شارژر اصلی گوشی های موبایل در حفظ سلامت گوشی بسیار حائز اهمیت است و به عبارتی عمر طولانی آن را تضمین می کند چرا که کابل شارژرهای تقلبی اغلب آسیب های جدی به گوشی وارد می کند که از جمله آنها می توان به آسیب رساندن به آن اشاره کرد. باتری گوشی شارژر به خرابی کابل و پرش ناگهانی شارژ اشاره کرد، یعنی شارژ باتری به طور ناگهانی پرید و خود به خود پرید، اما در اصل این اتفاق نیفتاد و بعداً دردسرساز شد.

مهمتر از همه، ولتاژ شبکه AC 220 ولت است و مدارهای الکترونیکی با برق DC کار می کنند. این ولتاژ توسط آداپتور تبدیل می شود به این معنی که آداپتور دو وظیفه بسیار مهم کاهش ولتاژ و صاف کردن را دارد و فقط با شارژر اصلی می توان این کار را انجام داد. او یک کار مهم را به خوبی انجام داد.

شارژرهای هواوی (خرید از سایت babaphone.ir) نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با توجه به سودهای فراوانی که در این زمینه حاصل می شود، شارژرهای تقلبی زیادی در بازار وجود دارد که به هیچ وجه نباید فریب ارزانی برخی کابل ها را خورد.

با دانش کافی در این زمینه و بررسی معیارهای تشخیصی کابل شارژر اصل هواوی می توانید یک کابل شارژر مطمئن برای گوشی خود خریداری کنید و نگران آسیب دیدن گوشی خود نباشید.

در واقع با کمی دقت به راحتی می توان کابل شارژر اصل هواوی را از نمونه های تقلبی و به اصطلاح تقلبی تشخیص داد. در ادامه به چند مورد در این زمینه اشاره می کنیم.

راه های مختلفی برای تشخیص کابل شارژر اصلی هوآوی تقلبی وجود دارد

همیشه به خاطر داشته باشید که شارژرهای اصل یا اصل نسبت به تقلبی گران تر هستند، اما دستگاه های کپی ارزان تر هستند، اما این شارژرها مدار حفاظتی ضعیفی دارند و در نهایت برای شما هزینه تمام می شود. وضعیت فیزیکی شارژرها و بسته بندی آنها نیز بسیار مهم است.

فریم شارژرهای اورجینال براق و غیر شفاف است و می توانند باتری دستگاه را بسیار سریعتر از مدل های تقلبی شارژ کنند.

در مورد کابل نیز می توانید شارژر اصلی هواوی را از تقلبی آن تشخیص دهید:

قبل از هر چیز برای تشخیص کابل شارژر اصل هواوی از نمونه تقلبی آن باید به فاکتور کیفیت توجه کنیم.

با کمی دقت و آگاهی از کابل باکیفیت و ساخته شده از متریال مرغوب می توان به کیفیت پایین آن پی برد. شارژرهای تقلبی و کابل های آن از پلاستیک بی کیفیت و ارزان ساخته شده اند.

یکی دیگر از عوامل تشخیصی وزن شارژرهای هواوی است. یعنی اگر هم کابل شارژر اصل و هم نمونه تقلبی را بردارید و از نظر وزنی با هم مقایسه کنید به راحتی می توانید آنها را تشخیص دهید زیرا کابل شارژر اصلی به دلیل کیفیت ساخت وزن بیشتری دارد اما تقلبی است. شارژر سبک تره

علاوه بر توجه به کابل شارژر، باید به اجزای دیگر نیز توجه کنیم تا بتوانیم شارژر اصلی را خریداری کنیم:

راه دیگر مقایسه زوایای و لبه های شارژر است. توجه داشته باشید که لبه های شارژر تقلبی خمیدگی بسیار بیشتری نسبت به شارژر اصلی دارد و همچنین دارای پلاستیک اضافی است. اما لبه های شارژر اصلی صاف است.

یکی دیگر از راه های تشخیص شارژر اصلی هواوی از تقلبی توجه به قسمت میانی شارژر است که هر دو از این نظر برابر هستند با این تفاوت که قسمت وسط شارژر تقلبی تا حدودی تیز و برجسته است اما در شارژرها اصلی ترین آنها فرورفتگی های قابل توجهی هستند که در بسیاری از نمونه های تقلبی بسیار رایج هستند و قابل مشاهده نیستند.

باید به دوشاخه های شارژر نیز توجه کنیم، زیرا شارژرهای تقلبی دوشاخه های صاف و بدون برآمدگی دارند، اما برجستگی قابل توجهی در شاخه های شارژر اصلی وجود دارد.

این برای بررسی تفاوت بین شارژر و کابل شارژر اصلی هواوی از نمونه تقلبی آن بود.

همانطور که گفته شد می توانید انواع شارژر هواوی و سایر لوازم جانبی هواوی را از بابافون خریداری کنید. Babaphone.ir را می توان با bestbuy مقایسه کرد.

 

منبع



:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 فروردين 1401 | نظرات ()